13 december, 2008

Usch för föräldrapenningen....

nu har jag suttit och planerat denna jäkla föräldrapenning, och det är ett evigt pussel om hur vi ska få dagarna att räcka till slutet av augusti 09... jag ska inte ta ut några fp dagar längre, eller ja om jag gör det så tar jag utav lägsta nivå dagarna. Men Eric ska ta ut som vanligt..så måste vi göra för att annars så räcker dagarna inte till.....tråkigt men sant.
Så nu ska jag bara ansöka för några månader framöver så jag slipper tänka på det på ett tag framöver, hehe. Men det tar jag tag i senare ikväll när michelle har somnat så det är lite lugn o ro här, annars är det lätt att det blir fel.
Hector somande för ½ timme sen ungefär och vaknar väll snart för lite mat....Eric är inne i sin lilla gömma och pumpar..haha!

Nu har jag även kollat upp studier för våren 09..jag har inte hunnit ansöka ännu men det ska nog inte vara något problem, jag ska studera 75% på distans...jag måste plugga på distans eftersom jag fortfarande går hemma med Hector, han ska ju inte börja på dagis förrens hösten 09.
Så nu ska jag bara plocka ut vilka kurser jag ska välja att plugga, det är så svårt att välja...hihi.!

Just det, sen måste jag ju kolla upp dagis och det till HEctor för jag måste ju ansöka om dagisplats, det är dags nu....! Åhh jag vill inte att han ska börja på dagis..! Jag vill ha honom hemma hos mig...*snyft*

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker