30 december, 2008

Mätt, trött och åter trött...

Nu sitter jag här i soffan och vilar maten, jag är supermätt..det blev potatismos med mina hemmagjorda biffar till...*mums*. Eric sitter just nu och myser och leker med Hector lite innan han ska fara till jobbet, han drar väll om en kvart ungefär!

Var iväg till Willys och handlade nyårsmaten men Madde....det blev faktiskt billigare än vad vi hade räknat med...vi är ju tre familjer som skulle dela på maten och gottet, och det blir trerätters...thihi! Vi fick betala ca 200:-/familj....inte illa va! hehe
Lucas och Maddes mamma var med och shoppade också, lite hjälp på traven hehe! Sen sprang även Pierre, Emma o lilla Tilde runt och handlade sånt som dom skulle ha..Japp det blir våra tre familjer som ska fira in det nya året..=) Så trevligt det ska bli....

Efter willys gick vi in på jysk också för att kika e lite...hehe blandade känslor från min sida kan jag tala om..jag har både roliga och hemska minnen från tiden som säljchef på skiten!!! Nej nu vill jag inte tala mer om detta..
Goa Riccie jobbade i alla fall...=) Hans lilla Liam har tydligen vuxit på sig ganska bra, eller ja väldigt bra måste jag säga....hehe Han var lika stor som Hector när han föddes, det skiljde bara några gram och han är nu 3 månader och vägen över 9 kg och är 72cm lång....fattar ni...hehe När Hector var 6 månader så vägde han 9.5 kg och var 72cm lång... thihi!

Sen åkte vi hem och åt middag... Just ja, jag var ner på Apoteket innan willys och köpte alvedon i både flytande form och suppar till Hector och sen köpte jag även alvedon till mig =)

Nu somnade Hector i min famn här...han var supertrött kan jag tala om. Jag hoppas så himla mycket att jag får bra med sömn inatt...annars blir det till att sova på dagen i morgon..hmm hellst bra med sömn på natten, men man tar det man får...
Jag har två tvättar att hänga upp också ochtvättstället är fullt så den måste tömmas först, sen ska jag stoppa i en tvätt till, jag måste ju tvätta alla kläderna tills i morgon så man har lite valmöjlighet på klädsel...jag hatar att klä upp mig...jag är för fet för sånt...=(

Nu ska jag lägga Hector i sin säng och sen ska jag surfa runt lite...

Älskar mina killar så otroligt mycket!

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker