15 december, 2008

Min tokiga lilla skruttelutt.....

sov snälla sov...

Hector vaknade vid 20 och vägrar att somna om...han är så jäkla trött och bara skriker och bökar, skriker o bökar....Han är ju inte nöjd av att vara uppe heller så det är ju något som är fel, jag vet inte om han har ont i magen eller nått...något är det som inte stämmer i alla fall..=(
Jag är lite orolig över att han mår illa eller så och den känsln känner han ju inte igen, så då blir han lite orlolig och inte riktigt förstår vad det är som spökar....
Men jag hoppas att det inte är så för det betyder ju sjuk...sjuk...sjuk...och det vill vi inte att han ska vara.

Han somnade precis men så fort jag la ner honom i sängen så vaknade han...hmm så nu ligger han i pappas famn och drar han i läppen...=) Och eftersom att han somnade till och sov kanske i 10 minuter så är han ju lite utvilad och kommer säkerligen att vara vaken i någon timme till...busbebis!

Han är ju såå snorig också, det rinner konstant och varje gång han nyser så bokstavligen sprutar det ut ur näsan på honom.... Och han blir skitsur för att han tycker inte om att få det i munnen, men vem gillar att ha snor munnen, inte vi iallafall! Sen är han jätte öm under näsan efter allt torkande så det gör ju så ont på honom när vi torkar rent, men det måste ju göras..
Jag tycker så synd om min lilla älskling..*snyft*

Nu börjar prison break om 10 minuter, det få jag inte missa, thihi.

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker