07 december, 2008

Hemma efter en supertrevlig kväll med goa vänner....

DÅ var vi hemkomna ifrån en super trevlig kväll hemma hos Linnea med hela gänget..=)

Hector har precis fått en flaska välling och somnade som en stock..han var ju hur trött som hellst min lilla älskling!
Även fast tröttheten slog in ganska tidigt på honom så har han orkat med hela kvällen med en liten powernap och varit glad mesta dels hela kvällen.

vid 15 tiden i eftermiddags kände jag för en liten tupplur, jag la mig ner i soffan och sov från 15.30 till klockan 17.. ahhh det var bara att slänga sig upp och göra sig iordning..vi skulle ju vara hos Linnea&Stefan o lilla Nova vi halv 7 tiden...
Alla skulle duscha och fixa sig och Hector fick sin kvällsgröt och rena kläder sen bar det av..åkte förbi konsum och köpte lite fina blommor till dom ifrån oss och familjen Anneli...

Kvällen har varit super kul, trevligt sällskap och gott julgodis på bordet...eller ja det ligger ganska mycket i min mage nu..hehe..så jag gick väll upp 4 kilo under denna kväll kan jag tro,.!
Linnea var en riktig höjdare på att baka..=)

Tack alla mina underbara vänner för en trevlig kväll med er...

Nu ska jag gå och sova...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker