17 december, 2008

Drygt folk inom vården!

godmorgon onsdag!

Hector tog absolut ingen sovmorgon i morse..kvart över 7 var det dags, då ville han gå upp.. tokunge...=( Det var Eric som tog första passet fram till halv 9.. och nu ligger han och sover..hehe det är tur att man är två när det är svåra, jobbiga nätter..=) Hade jag varit själv så hade jag nog legat i koma vid det här laget...

Men hanvaknar inte och är glad, nää han vaknar för att böka och bråka... hela morgonen har han skrikigt och så fort något går det minsta fel så blir han rasande! Han har sovit en stund nyss, i ca 15 minuter...max!

JAg ringde till sjukvårdsupplysningen när jag gick upp i morse och hon tyckte att jag skulle ringa och boka tid på vårdcentralen..självklart ringde jag ju direkt dit. Och dom ringde allldeles nyss tillbaka. Jag fick prata med världens drygaste och tjurigaste person, åh vad trevligt! Här ringer man för att man är orolig över sin sons hälsa men hon tyckte ju att jag bara var helt dum i huvudet typ!?!?! Jag hatar att man ska behöva sitta och prata med otrevliga människor inom vården, typ som att dom tänker.. "fattar du inte det själv?" haha jag blir galen!
Jag fick iallafall en tid 11.30..så det var ju bra. Och då hinner jag ju med lunchandet med tjejorna också...=)

Nej nu måste jag göra oss i ordning....vill ju inte missa tiden!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker