30 december, 2008

ansökan hit o dit

Åhh vad jag är hungrig..=( Jag har inte orkat göra någon mat idag, tröttheten har slagit till..och jag hoppas verkligen på sömn i natt, eftersom att det är nyårsafton i morgon vill man ju vara pigg och glad hela kvällen...

Jag har nu ställt Hector i kö på Bullerbyn och även fyllt i blanketter som nu bara ska skickas in angående dagisplats inom dom komunala dagisen...Det jobbigaste raden man skulle fylla i var hur många timmar om dagen...och där ville jag ju hellst skriva 0..=(
Jag hoppas att det kommer att kännas bättre o bättre ju närmare det kommer, just nu känns det bara skit!! Att inte få vara med min lilla älskling... usch så hemskt...*snyft*

Jag har även fyllt i ansökan till komvux och ansökt om studielån från CSN...så nu känns det i allafall som att man är en bit på väg..=)

Eric hoppade precis in i en dusch, han har precis tränat. Han tog med sig Hector in och la honom på golvet därinnne med en massa leksaker...jag behövde lite lugn o ro i hjärnan...!
Hector har varit super gnällig hela dagen, det och min trötthet är ingen bra kombination...
Jag sitter och väntar på att Madde ska ringa, vi skulle eventuellt åka iväg och handla mat till morgondagen....
Nu ringde hon..hehe så nu måste jag dra för vi skulle mötas vid willys om max 40 minuter....och jag måste ju förbi apoteket först också....så på med kläderna på Hector o mig sen drar vi..thihi

Älskar mina killar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker