30 december, 2008

Åhhh vill, vill, vill!!!!

Nu tror jag att jag vet.... jag har planerat massor denna kväll och jag vill, vill, vill planera mera men jag måste ju sova också, det är ju en ny dag i morgon!

Åhh vad jag ser fram emot morgondagen då jag ska skriva ut massor av info o tabeller och sätta igång på allvar med planering! Jag har även kommit fram till vad jag ska plugga för ämnen nu i vår...det blir 5 ämnen + att jag måste hålla mitt projekt i trim och ta hand om min älskade lilla son, så det kommer att bli fullt upp framöver om planerna går som jag vill!

Jag vill verkligen detta och hoppas att det går vägen, men min kära mans stöd och hjälp så tror jag vi kommer att klara av detta tidskrävande arbete som väntar framöver med barn, utbildningar och planer...
Men inget, absolut INGET ska få göra så att Hector kommer i kläm, det har jag bestämt..funkar det inte så avslutar jag planerna illa bums, för min Hector går före allt i denna värld!

Nu ska jag gå och sova och jag hoppas att jag har bestämt mig nu angående detta så att jag inte vaknar upp i morgon och känner anorlunda....!

Älskar mina killar så otroligt mycket!
Lilypie 1st Birthday Ticker