15 december, 2008

Hector är förkyld igen!

Godmorgon, godmorgon!
Natten har varit lite småjobbig, Hector har bökat och inte kunnat sova pga förkylning, han är jätte täppt i näsan och då kan han ju inte suga på nappen som han vill... så han blir skitsur när han har nappen i munnen...konstigt det skulle jag också bli om jag inte fick någon luft! Så han har somnat in utan napp under natten. Det gick faktiskt jättebra..det är bara när han håller på att vakna som det blir strul för då har man förrut stoppat in nappen så har han somnat om direkt, men nu kunde jag ju inte det så han vaknade ju hur många gånger som hellst i natt..
bla bla bla ja ni förstår....

Hector ligger just nu och sover, han var jättetrött, Eric sover också för han gick upp med Hector i morse så jag kunde vila lite efter en jobbig natt. Han är ju så snäll min underbara man!

Jag ser att solen visar sig idag..=) Helt otroligt....haha!
hoppas att den kommer att visa sig i några dagar så man kan få lite extra energi...

Vi skulle ju hämta bilderna från fotograferingen i början på denna vecka i eskilstuna, men jag får ta det på fredag då vi får pengar, för annar har jag inga pengar under veckan, och jag måste ju köpa alvedon och näsdroppar till Hector och mat o bensin. Så fotona hämtas ut på fredag, det är så jäkla trist att vara fattig...=( Nej men vi klarar oss, vi har nog mer pengar än många andra men man lever ju efter sina tillgångar så pengarna finns ju inte över till något annat som man skulle vilja göra. Jag skulle vilja mindska våra utgifter i räkningar med ca 30%, det skulle göra susen...=) Men det kommer att ta ett tag så vi får leva som det är!
Nä, uscha vad deprimerande med ekonomi...strut i detta nu!

Jag måste höraav mig till Anneli också och berätta att jag hämtar bilderna på fredag, så ska vi göra sällskap så åker vi då....hon får ju självklart hämta sina bilder på Oliver tidigare om hon vill..men som sagt om vi ska samåka så blir det fredag. Hon kanske hinner läsa detta innan jag har hunnit höra av mig..haha men då vet hon iallafall, och Anneli är så glömsk så hon kanske behöver höra det två gånger...thihi..!

Nej nu har jag inget att skriva
Tjohej

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker