10 december, 2008

En trött och seg dag

Ojojoj vad jag är trött....Vet inte ens vart jag ska börja någonstans.
Eric är på jobbet och Hector har sovit sen 19.45 ungefär, han vaknade runt 21 för lite välling men annars snarkar han på..=)

Det blev ingen fika med Ellinor idag, jättetrist men båda var trötta och tiden räckte inte till, men vi ses ju i morgon på öppnis. Det är ju luciafirande då, det ska bli så himla kul...hehe. Det allra första Lucia firandet med alla dom små, och Hector ska få vara en liten tomtenisse..=)

Dagen har varit slapp, med något ryck av plockande men inte alls något stort sådant, plockade bara undan det viktigaste...Jag har väll suttit vid datorn så fort det har funnits någon ledig tid, thihi...och haft GRATIS noja...
DEt enda vettiga jag har gjort som jag var tvungen att göra var att tömma kameran på bilder för den var alldeles full, och det var ju inte ens jobbigt..hehe. Men att sen sitta och skriva datum och sånt på fotona i datorn var ju lite jobbigare, det tar ju sån tid.

Vid 17 tiden så orkde jag verkligen inte hålla mig vaken längre, efter 3½timmarns sömn på ungefär 36 timmar då är man slut...och jag kan säga att jag däckade i soffan, och sov i 1½timme...hur sköönt som hellst. Blev väckt vid halv 7 av Eric som kom och sa att det var mat, åh vilken go man jag har..som har lagat mat under tiden.=)
Det blev kyckling och ris...med sweet chilli sås..och en morot..haha. GOTTI GOTT.

Sen efter maten blev det myspys i soffan innan Eric skulle åka till jobbet..

Ja och sen satt man här, alldeles ensam som vanligt.=( Sitter jus nu och tittar på Insider, så det ska jag kika vidare på, sen när det är slut så blir det sängen...Längtar så himla mycket efter att få krypa ner och gosa med min kudde..

Älsar mina Änglar

1 kommentar:

Anonym sa...

hejsan! fin och mysig blogg du har. får man fråga hur man får in musik i bloggen som du har?
hugs!

Lilypie 1st Birthday Ticker