15 december, 2008

Idag är det nervöst och oroligt här hemma.,,,

Jag har äntligen fått lite tid över, så jag har tryckt i mig dagens första mål som blev 2 ägg och risgrynsgröt...Hector fick smaka lite gröt och tyckte att det var supergott..=)

Eric åkte iväg till sitt jobb för ca 10 minuter sen för att gå på ett möte som alla skulle vara med på...han var super orolig över vad det skulle handla om..alla har ju gissat på mötet går ut på varsel...alltså eftersom det är varseltider nu så är det ju lite skakigt på alla jobb...
Jag hoppas verkligen för våran del att det inte är varsel som det handlar om...och är det så, då hoppas jag att Eric får vara kvar..annars vet jag inte vad vi ska ta oss till...=(
Jo men vi klarar oss, men det skulle vara så jäkla tråkigt..och jobbigt, eftersom att man måste verkligen skramla och vända på varenda 50 öring då....men men
Jag kan bara sitta här och hålla tummarna och hoppas på att mötet är ämnat för något annat! Eric är väll hemma om 2 timmar igen ungefär så då får man ju reda på allt...Efter mötet så skulle han åka förbi nere på stan för att handla alvedon och näsdroppar till Hector och lite blandad mat till oss....idag blir det dubbelpanerad flundra med potatis och dillsås till middag...Mmmm!

Hector somnade precis i min famn..andra tuppluren nu. I vanliga fall så brukar det vara första som ska sovas nu.. men jag förstår att han är trött med tanke på att han inte har sovit så bra i natt. Han är super snorig och det rinner hela tiden vilket är jättebra för då täpper det ju inte igen..UT MED SKITEN!
Han känns lie smått varm också men jag hoppas att han inte har feber, jag får ta tempen på honom när han har vaknat....stackars liten som ska vara sjuk hela tiden..=(

Jag håller på och bränner ut alla bilderna på datorn till cd-skivor...alltid bra med en backup...! Men det tar ju så jäkla lång tid... tick tack, tick tack.....

Hade tänkt att röja lite här hemma idag, och jag MÅSTE damsuga och skura! japp det finns en hel del att göra så jag måste nog sätta igång, åhh vad trist igentligen. *suck* Men det är bäst att passa på medanst skrutten sover...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker