16 december, 2008

Nu är det snart dags för lite Wook.....haha

Hector vaknade för 1 timme sen och sitter fortfarande vaken här hos mig!
Han är inte bökig eller så, än så länge..

hehe nyss låg han på golvet och kröp omkrig, han börjar bli riktigt snitsig nu alltså..=) Jag satt här vid datorn och sen hör jag hur han bökar o bökar så tittar jag upp men ingen Hector..då hade han krypit under bordet och var på väg till mig, sötis....
Så när jag tog up honom så blev han superglad, han tog sig fram till mig alldeles själv, min duktiga stora kille!

Nu kom Eric hem...eller ja han var hemma för ca 25 minuter sen, men då gick han ju ut med hunden direkt...så nu är han hemma för att stanna, iallfall för inatt...i morgon är det en ny arbetsdag....
Endast två dagar till sen är han julledig...tjihooo!

Eric hade köpt med sig en lite cola till mig, han är så snäll. Eftersom att jag har haft sån huvudvärk hela dagen så kände jag att det skulle hjälpa lite kankse...god var den iallafall...!

Nu kom Eric med ett galet förslag...han tänkte ställa sig att gör Wook...NU? Man kan ju undra vad han går på.... SÅ jag hamnade ute i köket nu för att han ville ha sällskap..jaja bara man får mat så spelar det inte mig någon roll vad det blir... men så avancerat behövde det ju inte var..hehe

I morgon skulle vi ha gått till öppnis, men jag hoppar det... för i morgon hade jag tänkt att ringa till vårdcentralen så att man kan få komma dit för att kolla upp Hectors feber...nu har han haft ca 38.0 grader i över en vecka så jag känner att ifall det är något som han behöver pencelin för..man vet ju aldrig, bättre att kolla upp en gång för mycket..eller hur!

Men om vi får en tidig tid så kan vi ju iallafall följa med på lunchandet...=)

JAha klockan är nu 22.45 så det blir en väldigt sen middag idag..hehe! Och Hector sitter här i sin stol och leker, konstigt nog så är han inte trött..busunge..men då kanske det blir sovmorgon i morgon bitti, man kan ju hoppas iallfall...hehe!

Nu ska jag surfa runt lite medanst jag väntar på att maten ska bli klar..
Var med i min >>TÄVLING<<

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker