28 december, 2008

Jag är såå otroligt trött!

shit vad jag är trött idag, jag har ingen energi till något alls, Eric sitter just nu och spelar tv-spel och Hector sover, men jag ska väska honom direkt när jag skrivit färdigt så att det inte blir allt för sent i säng för kvällen sen...

Det blev ingen tripp till eskilstuna idag, jag ringde dom istället och berättade vad som hade gått sönder och tydligen så var det rätt vanligt att just dom delarna gick sönder och att dom hade sånna reservdelar hemma, så vi kunde komma in när vi fick tid eller hade vägarna förbi och hämta en ny sån, det var inget som var så allvarligt eller speciellt viktigt...hmm konstigt? Vad gör dom isåfall där? och om det är ett vanligt problem att dom går sönder så kankse Britax borde åtgärda det problemet eller iallfall skicka med ett antal reservbitar...!

Jaha nu vaknade Hector, han sitter hos pappa och myser lite nu...=)

Idag har vi bara slappat, spelat lite tvspel och inte gjort något speciellt..Eric gick ut och gick med Hector och hunden precis innan middagen så jag kunde starta med den i lugn o ro...jag gjorde även i ordning en 4 dubbel köttfärssats som jag skulle ställa mig och steka köttbullar och pannbiffar av men jag har inte orkat det ännu, den står redo i kylen och väntar på mig... jag är sååå trött..!

Just det vi har ju gjort en babyart grej på Hectors fot och hand, och jag kan lova att det var helt sjukt, man skulle få Hector att hålla sin hand och sina fingar stilla i 2 minuter i en massa, mmm jo tjena...haha lycka till. och lika dant med foten, sen skulle man fylla det med gips...så nu står dom och ska stelna. Jag längtar tills i morgon då vi får se hur resultatet blev, eh haha jag tror dom kommer att se galet roliga ut eftersom att Hectors hand och fot var ju allt utom still, hehe!

Nu ska jag mysa med Hector
Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker