08 december, 2008

Nu börjar jag må dåligt..=(

Nu har Hector somnat och jag hoppas att det blir för natten denna gång. Sen även att han sover bättre inatt än vad han gjorde förra natten.

Jag tror att jag håller på att bli sjuk jag med, jag mår skitdåligt. Det känns som att det är någon magsjuka på G..har läst att det går nu och jag börjar känna att magen inte riktigt är min bästa vän just nu...Åh jag hoppas att jag inte blir sjuk...Jag har vekligen inte tid med det nu!

I morgon ska vi ju till Eskilstuna till fotografen och välja ut dom bilderna som vi vill ha, sen efter det skulle det ta yttligare 1 vecka innan vi kunde hämta dom.
Men iallafall, då kan jag ju inte bli sjuk....

Och på onsdagär det öppnis och sällskap med tjejerna och torsdag blir det också öppnis för Luciafirande...så ni ser jag har absolut inte tid med några sjukdomar nu.!

Sen jobbar ju Eric natt också och ska jag må dåligt i natt med en sjuk Hector, aj, hej kom och hjälp mig! Nehe inte så roligt...då får har fan gå hem om han blir tvungen....
Jaja, nog om det...det kanske inte ens blir något... bara en massa tankar ifall att!

Nu ska jag fixa med mitt projekt...och sen är det prison break på tv...=)

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker