14 december, 2008

Du är en Mango!!!

Nu somnade Hector i min famn, det är ju så mysigt och gosigt..=) Åhh vad jag är stolt och lycklig över min underbara son, det finns inga ord som beskriver denna lycka, den kan endast upplevas...Hector är mitt allra finaste!

Eric är ute med hunden och när dom kommer in så ska vi åka till Mariefred, det blev mat hos mamma och vi lämnar Michelle efteråt för Daniel ville träffa henne. Michelle är klar, hon sitter inne in Hectors rum och leker..jag måste bara plocka ihop alla hennes kläder som hon har gömt lite här o var... Hector är ju också klar han packar jag bara ner i åkpåsen sen när vi ska gå, om han sover fortfarande.. Men jag är inte klar, haha men jag är ny duschad iallafall, men jag måste ju på med nya kläder och lite make up i ansiktet...=).
Och det ska jag göra NU...!

Michelle och Eric bus bråkade lite förrut....
- Du är en Mango!!!: ropar Shelly
- HAha, det heter Mongo, knäppis...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker