10 december, 2008

Tjohooooo!!!

Nu håler HEctor på att få en tand...=)
Den har kommit upp en bit och man både ser och känner den...hihi, men det har inte spruckit upp ännu, men det kommer väll att ske idag förhoppningsvis, om inte så lär den spricka upp inom dom närmsta dagarna...!

Där av febern och sömnlösa nätter med bökande från hans sida....men allt har sin mening och jag blev superglad av att känna det lilla grynet..
Det är en nedre tand, den till vänster sett från mig framifrån...men höger för honom..hihi
Åhh så kul...nu blev jag genast lite piggare....

Jag har inte sovit någonting sen jag gick upp vid 5, jag har inte känt att det har behövts så jätte mycket, och jag vet att sover jag på dan så somnar jag inte lika lätt på kvällen sen. Men Hector har sovit vid 2 tillfällen..
Till frukost blev det lussbullar och bubbelvatten, jättenyttigt..hihi, men jag bara orkade inte att göra något annat, men det blir väll lunch strax iallafall...

Hector springer runt i sin gåstol nu och röjer, men han fastnade precis vid sin leksakslåda och står där och pillar...=) Vi ska väll ta och göra oss i ordning snart tänkte jag, det känns som att man behöver komma ut en stund.
Ska höra med Ellinor om hon känner för en fika ev lunch om man hinner, hon hade nämligen också haft en sömnlös natt så jag förstår om hon inte orkar, man blir som en zombie när barnen bökar och stökar om nätterna. Jag blev piggare när jag såg HEctors lilla sööta tand som är på G, lite lyckorus, så nu måste jag nog passa på att ta vara på detta rus innan man blir trött igen..hehe

Åhh vad min älskling kommer bli gullig i sin lilla tand, hihi

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker