22 december, 2008

Dan före dan före dopparedan!

Japp då är det en ny vecka och endast 2 dagar kvar till julafton, och man absolut INGEN julkänsla!! Det är sååå trist...

JAg och Hector gick upp för en kvart sen ungefär, men Eric ligger fortfarande och sover. Han var nämligen uppe med Hector runt 7 tiden men Hector somnade tydligen snabbt om igen för han kom och la sig igen. Hector sover super bra nu..
Om jag inte minns fel så somnade Hector vid 8 igår kväll..och vaknade någon gång för nappen, fick en flaska vid 12 när vi gick och la oss, sen sov han till kvart över 6 i morse då han fick en till flaska i hopp om att han skulle somna om men icke då. Det var då Eric fick gå upp...men han somnade om lite senare och sov nu till strax efter 9... Så skönt! Hehe
Det är så underbart att man får sova under natten, jag hade nästan glömt bort hur det var. Man vande sig att leva utan sömn efter 1 vecka ungefär..så nu uppskattar jag verkligen sömnen mer än tidigare. Hector är ju duktig om nätterna och har alltid varit det...

Nu ligger Hector och röjer i min tv-bänk..ALLT ska ut..hehe

Idag blir det shopping..=) Vi trodde att alla pengarna skulle dyka upp i morgon, vilket jag kände lite lagom stress inför...allr skulle handlas klart och dessutom hittas på bara en dag!
Men pengarna dök upp idag, så då passar vi på att handla idag och om det är något vi inte hinner med eller inte hittar så har vi ju morgondagen också!
Tanken var ju att bara handla här i strängnäs eller i Eskilstuna....MEN.. igår när vi slog in alla julklapparna så satte vi i batterier i Hectors ena julklapp, för det är ju roligare för honom om den låter och fungerar direkt när paketet öppnas...fast då visade det sig att den fungerade inte..=(. Så vi måste åka upp till toys R us för att byta...det känns ju inte så där jättekul! Men jag känner ju bara att det var tur att vi märkte det, för det skulle vara så trist om han skulle få en trasig leksak sin första jul... nä usch!
Så som ni säkert förstog så blir det stockholm idag eller ja rättare sagt kungens kurva..

Nu ska jag göra mig i ordning för jag hade tänkt att vi skulle försöka komma iväg till klockan 11... för vid den tiden ska jag ändå förbi hemma hos Anneli för att hämta Hectors skjorta som Oliver lånade till fotograferingen, För Hector ska ju ha den på julafton..

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker