26 december, 2008

HEMMA!!!

Nu har vi äntligen kommit hem efter en låång dag...Eric står och kopplar in sitt nya tv-spel...det blev ett playstation 3 istället för ett xbox 360. Men det tycker jag bara var bra, för spelen till playstation är roligare..=) Och Hector ligger på golvet och leker och titta på tv, han är väldigt trött nu..han sov när vi kom in för ca 20 minuter sen men jag väckte honom för annars hade han inte somnat förrens i natt nästa gång....och det vill man ju absolut inte!

Ojojoj vad vi har shoppat dyrt idag, det sved till ganksa bra i plånboken och japp, nu är den nästan tom....
HEctor fick ju en ny bilbarnstol..det blev en Britax - Hi-Way.. tydligen den bästa så vi tog den, =), endast det bästa duger bra åt min lilla älskling! Sen fick han 3 nya bodysar från lindex och en ny leksaksskallra..
Jag köpte ett nytt regnskydd till vagnen, vilket verkligen behövdes + lite reflexer som man fäster på ekrarna på hjulen... och så köpte vi en spegel till bilen så man kan se vad HEctor busar med där bak, det är faktiskt superbra, med tanke på att vi har stolen där bak i bilen så vill man ju kunna se vad han pysslar med...
Jag köpte en ny skrivare..=) Den gamla funkade ju inte, det hade blivit luftbubblor i bläckgångarna så då var vi tvungna att ha en ny..så nu kan jag skriva ut alla blogginlägg och sätta in i en pärm eller göra något fint i en bok eller nått, för jag tycker att det är kul att kunna ta fram det senare och kunna läsa om vad man har gjort och hur Hector har utvecklats m.m...sen är det ju kul för honom att läsa när han blir äldre också..=)
Sen köpte jag papper till skrivaren också såklart och även en mus till bärbara datorn, eftersom jag har fixat photoshop nu så är det ju lättare att pyssla med detnär man har en mus...
Eric köpte ju playstation 3...och en mobil som han fick på köpet, men den ska vi sälja.. sen även än extra handkontroll och någon specialkabel...hmm dyr som F.A.N!!!
Till det köpte vi 3 spel... BUZZ, det ska tydligen vara jätteroligt och sen köpte vi GTA 4 och sen något sportspel, jag tror der blev NHL09...

Ja just det handkontrollerna till playstationet är ju trådlösa, hur jäkla skönt som hellst, hehe sen är det även trådlöst nätverk i skrivaren jag köpte så jag behöver inte hålla på och koppla in en massa sladdar och grejer till datorn, det är skönt det med...jag hatar sladdar!

Efter shoppingen åkte vi till åsby, för att hämta hunden och sen stannade vi kvar en timme för att äta lite mer julmat, thihi!! Hector satt och åt majskrokar medanst vi åt mat..

så ikväll vet jag vad som kommer att gå på tv, Eric när han spelar tv-spel... eller ja inte Eric i tv.en utan det spelet som han spelar, hehe....
Nu ska jag gå och ge Hector lite gröt och göra i ordning honom för sängen, på med pyjamas och grejor, och självklar borsta hans små tänder..=)

Älsakr mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker