08 december, 2008

Nu har jag bakat klart...

Nu har jag precis blivit klar med bakandet...=)
Det blev lussebullar och rischoklad idag..Mmm vad jag ska gotta ikväll..haha. Snart ska jag gå och värma lite glögg så ska vi fika lite med nybakta lussebullar, alldeles varma och färska,,sen ska Eric åka till jobbet...=(

Hector har varit hängig hela dagen men somnade runt halv fyra för 4:e eller 5:e gången och sov i nästan 2 timmar, så skönt för honom att äntligen kunna vila ut en längre stund. Och jag kunde äntligen få slappna av lite och göra saker som behövdes göras här hemma och börja baka samt göra middag...!
Det blev pyttipanna idag...inte så gott, var nog inte så sugen på det igentligen , men men.

Hector har fått i sig kvällsgröten och ligger nu på golvet och leker lite för första gången på hela dagen, han lekte lite i morse men sen har han inte orkat med någonting, han har typ bara suttit i mitt knä och myst hela dagen....
Måste säga att det har varit jättemysigt, men samtidigt har jag varit väldigt låst....jag går liksom fortfarande i myskläderna från i morse, och jag vet inte ens om jag har borstat håret idag, nej jag tror inte det...när skulle jag ha hunnit det!? hehe

Nu övar Hector p att krypa, han är ju såå söt när han ligger där och hoppar och skuttar....hehe min lilla sötis.. Hahaha, nu hoppade Eric ner på golvet för att visa hur man gör...men ärligt talat så hoppas jag att HEctor inte tittar ordentligt för det ser allt för töntigt ut..så han ska inte ta efter honom...hehe!

Nu ska jag värma glögg....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker