31 december, 2008

En lista om året 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag fick barn!!!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav inga löften....
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja
4. Dog någon som stod dig nära?
Nja, en barndomsvän..vi stog varandra nära förr!
5. Vilka länder besökte du?
Inga
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
PENGAR!!
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?.
5 juni, då min underbara son föddes...
8. Vad var din största framgång 2008?
Jag fick mitt körkort i januari och jag blev mamma i juni...
9. Största misstaget?
Vet inte!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja jag har varit sjuk ett antal gånger....matförgiftningen 2 v innan förlossningen var värst!
11. Bästa köpet?
Allt till Hector! , Min dator och min kamera!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar tråkigt nog!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Hector! både nu och när han låg i magen!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
"mitt underbarn"
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar, tränat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit onyttigt, litat på människor!
18. Hur tillbringade du julen?
Ute på åsby med Erics familj
19. Blev du kär i år?
Japp, jag är alltid kär!
20. Hur många one night stands?
Inga
21. Favoritprogram på TV?
ojoj svårt att välja, hehe
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Inte hatar men det finns folk jag ogillar nu som jag gillade förut.
23. Bästa boken du läste i år?
hm har nog bara läst en massa barnböcker...
24. Största musikaliska upptäckten?
Vet ej.
25. Något du önskade dig och fick?
en frisk son!
26. Något du önskade dig men inte fick?
Pengar och en ring på finget...hehe
27. Årets bästa film?
DEn var svår för jag minns ALDIRG namnen på filmerna jag ser! hehe
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Madde och Lucas var här och vi umgicks och var ute och gick i det fina vädret!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Massor men jag är glag för det jag har!
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Mammig!!
31. Vad fick dig att må bra?
Mina underbara killar såklart!
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
hehe det ni.....Wentworth Miller, Michael Scofield i Prison Break
33. Vem saknade du?

Många
34. De bästa nya människorna du träffade?
oj jag har träffat så många underbara nya människor i år! jag är så glad att jag har träffat dessa goa vänner + barn...=)

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker