08 december, 2008

Jag kan inte välja...=(

Jag har ångest.... det är såå svårt att välja färkombinationer till bloggen....HJÄLP!

Har ni några förlag så vore det kul om ni ville dela med er med dom...det ska vara 2-3 färger som blir snygga ihop...=)
Jag har testat massor och sitter nu fast i valet...det roliga är ju att man bara kan ändra lite snabbt sen men jag vill ha en fin standard som man alltid lutar sig tillbaka mot...=)

ÅNGEST, japp...!

Jag funderade på om jag skulle baka lussebullar idag..eftersom det är Lucia snart och i veckan har jag inte så mycket tid. Men vi får se, det beror helt på om Hector tillåter, han har fortfarnade lite feber, jag tog tempen för någon timme sen och då hade den stigit upp till 37.7 igen... men han känns ännu varmare nu så jag måste nog ta och kolla igen så den inte stiger för mycket innan han får en alvedon... stackars liten!

Eric har precis åkt iväg för att först handla tabletter till Mowgli...och sen skulle han lämna in bilen på service..=( jag hoppas att dom blir klara idag och att det inte kostar mer än vad dom har sagt! Det är så kul med alla dessa kostnader som tillkommer runt bilen..NEJ..=(

Nu ska jag kramas med min lilla sjukling....

Älskar mina Änglar

1 kommentar:

EmiliasMamma sa...

Om bullarna blev goda så kommer vi på fika=p

Lilypie 1st Birthday Ticker