22 december, 2008

Äntligen klara med ALLA julklapparna!

Jag har precis kommit hem från stan, jag var nere och solade mig lite, vill ju vara fin till julafton..=) Det blir väll antagligen en solning i morgon kväll också....hehe

Jag är nu så trött efter denna dag..
VI åkte upp till kungens kurva strax efter 11 och först var vi in på toys R us för att byta Hectors trasiga julklapp...och då säger dom att den är slut... Neeej jag som verkligen ville ha just den...=( Jaja vi tog pengarna tillbaka och gick in för att hitta något annat, och sen handla lite julklappar. Men efter en stund därinne så hittade jag en sån som jag ville ha, den stog inte ens i närheten där den skulle ha stått, så jag förstår om dom säger att den var slut. Så jag roffade åt mig den illa kvickt.! När vi sedan hade betalat så bad jag personalen kolla så att den vekligen fungerade innan vi åkte hem, för jag hade absolut inte lust att åka tillbaka igen... Och tror ni att den fungerade? NIX! Så jäkla trist....det måste ha varit något fel på just den leveransen eftersom alla är trasiga...jaja vi hittade lite annat till Hector iallafall....=)

Efter toys R us så gick vi in på H&M för att handla lite kläder, Hector fick 2 mössor, 2 par mjukisbyxor, 1 par jeans, 1 tjocktröja, 2 bodys och 3 pyjamaser...och jag köpte en top och ett par jeans...=) Och efter det så tog vi en sväng in på skopunkten också och jag köpte ett par jättefina hmm heter det stövletter kanske, jaja..fina var dom iallafall..=)
Sen åkte vi hem och vi tog oss en sväng om förbi mackedonkan för att köpa lite mat.. vi var så hunriga och vi visste att det skulle bli lagom sent hemma...

När vi kom till Strängnäs så gick vi in på Karsslons också för att handla dom sista julklapparna..där hittade vi ännu en julklapp till Hector, det tar då aldrig slut..hehe! Men nu är det KLART, alla julklapparna är färdiga...sååå skönt!

Väl hemma så gav jag Hector gröt medanst Eric gick ut med hunden och sen så slog vi alla oss ner i köket för att slå in alla julklapparna...nu är allt inslaget och klart, det enda som är kvar är rimmen till alla julklapparna, förutom Hectors då eftersom han inte kan läsa eller iallfall inte förstår...Men det ta vi i morgon, vi får hoppas att vi har ork och tid... tiden är det ont om när man har en liten plutt..hehe

Nu sitter vi här i soffan och gör ingenting, bara stirrar rakt fram..haha nej vi ska väll se en bra film eller nått!
I morgon ska vi ut till Åsby för att hugga julgran..=) DEt ska bli roligt, och man kanske kan få denna saknade julkänsla någon gång!! Hector ska ju självklart med och hugga sin första juls julgran..thihi, han får sitta i bärselet hos pappa och hjälpa honom..=) Inte för att han förstår så mycket men det är ju själva grejen, hehe! Och jag får INTE glömma kameran, off course!

Nej nu ska jag göra lite varma mackor och sen ska jag och Eric njuta av lugnet, förhoppningsvis framför en bra film..

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker