20 december, 2008

godmorgon godmorgon!

Jag kan bara jubla av glädje...Natten har varit helt super duper braaaa.......!!!!!

Hector somande inte förrens vid 23.40 i går kväll efter att ha vaknat till där på kvällen, men det gjorde inte alls så mycket för vi hade det så mysigt ju..=)
Vi alla låg på golvet och tittad på film (bäddat med Täcken) och Hector låg så fint och myste, kröp iväg lite då o då för att inspektera vad hunden gjorde bara hehe..!
Vi hade en supertrevlig och mysig Fredagkväll hela familja..
Strax efter att Hector hade somnat så gick vi och la oss eftersom vi räknade med att HEctor skulle vakna ett antal gånger under natten och även vakna tidigt på morgonen...
Men...
Hector vaknade inte en enda gång, inte ens för att få nappen eller någonting. Helt galet, han sov från 23.40 - 08.30...jag lovar att jag njöt av att få sova, haha! Men sen var det även lite smått ovanligt, jag vaknade första gången runt 7 och när jag såg vad klockan var så blev jag superglad och sen kunde jag inte sova så bra... låg mest och väntade på att han skulle vakna...Även Eric vaknade någon gång på morgonen och väckte mig och frågade vart HEctor var, hehe -Schhh, han ligger i sin säng o sover......Vi har blivit så vana vid att runt 4-5 tiden kommer han över till oss och bökar lite, men inte i natt inte...=)

Jag hoppas att det har vänt nu..!

Imorse när vi gick upp så hade Hector 37.3.. men bara någon timme senare var den uppe i 38.1..*snyft* Febern verkar aldrig ge med sig!
Nu ligger han och sover sen ca 40 minuter tillbaka, min lilla skrutt.

Jag hade planerat att gå och sola nu på förmiddagen ,men ekonomin tillät inte det, jag gjorde ju nästan av med allt igår när jag hämtade bilderna på Hector, och det vi har kvar måste ju gå till mat.. jag får helt enkelt sola på tisdag..då det kommer massor med pengar..hihi!
Eller jag hoppas iallfall det, annrs kommer ju pengarna på julafton..=( och vem vill ut o handla dom sista klapparna på julafton??, inte jag!

Jaha dagen är inte direkt planerad, vi ska nog bara vara hemma och ta det lungt...det jag vet att vi ska göra är att handla mat och sen måste vi slå in alla julklapparna!
Haha sen vet jag vad jag ska göra...
Eric har fixat photoshop åt mig, så där kommer jag sitta typ varenda lediga stund..=)

Nu ligger min underbara son och pratar inne i sovrummet, thihi....så jag ska gå och hämta honom och kramas lite..=)

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker