14 december, 2008

Godmorgon söndag!

Så då var det söndag och sista dagen ör den här veckan...

JAg fick lite sovmorgon idag..=) Hector vaknade inte förrens vid 8 och då fick han en flaska välling och somnade om till kvart över 9.. så då gick vi upp.
Det var faktiskt superskönt att få sova en natt utan att han vaknar vid 5 tiden och man får kämpa en timmer för att han ska somna om. Men nu har ju tanden kommit upp så det kan ju vara att det besväret är ur världen och att han inte är lika orolig och öm i munnen. Hans feber hade inte lagt sig igår..? Han var hur varm som hellst när vi var ute på åsby, men sen var det bra..och idag har vi inte hunnit ta någon temp men han verkar inte ha någon feber nu... så jag hoppas att det ger med sig idag för det är inte bra att ha feber under en längre period, nu har han haft det i ca 1 vecka...=( så som sagt jag HOPPAS att den inte stiger något idag!

Nu sitter Hector och Michelle på golvet och tittar på Händige Manny...=) Eric han ligger och sover fortfarande...Och jag sitter här med huvudvärk.
Snart ska vi börja göra oss i ordning för att sen åka till Mariefred och lämna Michelle, sen undrade mamma om vi ville komma förbi och äta mat, måste prata med Eric först och se om han är med på det, så vi får se hur det blir...

Åhh jag såg att jag hade en hög tvätt som måste hängas..*suck*.. den hade jag helt glömt bort, men det är väll så man gör med allt det trista, man förträngner det..hehe. Så den måste jag ta nu innan jag måste tvätta om allt.

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker