23 december, 2008

Nu är vi mätta o trötta....

Nu har jag suttit och vilat maten en liten stund och myst med min lilla Hector..Det blev "skruvpommes", kyckling och beasås...Mmm gotti gotti...hehe
Eric har precis damsugit hela lägenheten och står nu och plockar undan efter middagen, Hector hänger I tvbänken, hehe..tokunge!

Dagen har varit bra, när vi kom ut till åsby så gjorde vi oss i ordning för att gå ut och hämta granen..Hector fick sitta i bärselet hos pappa och tyckte det var supermysigt...Han älskar verkligen att sitta i den, men han börjar bli lite för stor, det är lite lagom trångt men det funkar ju...Precis innan vi kom fram till granen så fick Dana upp drev på rådjur...och hon försvann, eller ja vi hörde ju i vilken av alla skogarna hon var i så men hon var lååångt borta, och Mowgli fattade iingenting, hehe.... Men hon var hemma igen efter ca 2 timmar..helt slut och skitig, hehe!
Granen var väldigt fin och vi får hoppas att den ser lika fin ut i morgon då den ska pyntas...Åhh vad jag längtar till morgondagen!
Det bjöds på lite pannkakor också innan vi åkte hemmåt...

Vi åkte förbi nere på stan innan vi for hem, jag var tvungen att köpa en mascara och lite brunkräm och så köpte jag öggonskugga också. Hector fick en jättefin body och ett par mjukisbyxor..=) Sen var jag även in på Vero moda och köpte en tröja som ajg eventuellt sak ha på mig i morgon, men jag vet inte...vi får se..?!?!?!
Vi var även in till Konsum och handlade blöjor och mat m.m..

Nu ligger Hector och smågnäller lite, han har på sig sin nya fina pyjamas...han har blivit sååå otroligt stor, för när jag tittar på kläderna när jag köper dom så tycker jag dom ser alldeles för stora ut men när han har på sig dom så sitter dom perfekt! ja min lilla bebis har blivit en stor bebis....
Nu kommer maskandes här, hehe...och vill komma upp till mamma, det är klart han ska få komma till mig...

Hector är så rolig när han flörtar med oss, han rynkar på näsan samtidigt som han ler...hehe min söta lilla gris...=)

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker