29 december, 2008

Mätt o belåten

Så nu var middagen avklarad, Hector fick äta våran mat idag..och dessutom så åt han alldeles själv..hehe
Det blev spagetti och köttfärsås och jag åt tills jag dog, nä inte rikttigt men nästan så.efter maten så var det raka vägen in i duschen och badet för Hector, eftersom att han åt själv så förstår ni kanske att han inte var så ren..
Eric städade köket medanst jag städade barnet, thihi! Och sen har man världens sämsta hund också, han slarvar med städningen hehe, så Eric fick dammsuga upp allt som låg på golvet..! Jag trodde det var därför man hade hund..Eller? =)
Efter badet så fick Hector sin kvällsgröt, han fick ju inte i sig så mycket av våran mat...så gröten åt han nästan upp, men precis bara några skedar innan det var slut så kom det upp.. inte alt men lite iallfall så det var väll fullt i hans lilla mage...

Nu börjar Hector att strejka, det är dags för sängen för honom alldeles strax.. han är i alla fall klar för natten...pyjamasen är på och tänderna är borstade..=)

Älskar min lilla skrutt!

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker