08 december, 2008

Nu ska jag designa min egen blogg...HAHA

SÅ nu är det väll ändå dags för sängen...Hector ska få lite välling innan bara.

Jag har suttit hela kvällen och byggt på min egen layout till en blogg....det är skitkul..hehe
SÅ jag funderar starkt på att byta blogg till en annan domän för att blogspot är inte lika kul att mixtra med.....

Så vi får se om det byts eller inte,....men byggs gör det iallafall....Så när jag har kommit på det hela så att det ser bra ut och att det verkligen blir som jag vill så är det bara att hojta till så hjälper jag gärna er som också vill ha en egen speciell design på bloggen...=)

Men först måste jag bli duktig så nu blir det övning som gäller..precis som att ta körkort fast nu i en HTML kods djungel....=)

Nej nu är det sängen som gäller...
Säger även godnatt till min stora Älskling som sitter på jobbet...=) PUZZ

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker