17 december, 2008

Hector är fortfarande vaken!

Ojojoj det blev verkligen sen middag idag..haha!

Vi har precis ätit färdigt nu och Hector är fortfarande vaken...
Han somnade precis innan vi skulle sätta oss för att äta men så fort jag la ner honom i sängen så vaknade han, men han vaknade inte sur eller nått, han låg nämligen i sin säng och sjöng och pratade så fint..hehe!
När jag senare kom in i sovrummet för att titta till honom så såg jag vad det var han hade roat sig med, han hade vänt sig om i sänggen och stog upp i krypställnig och lekte med alla sina nallar som han har vid fotänden..haha, så söt han var...och superglad blev han av att se mig...min älskade lilla sötis...

Nu ska vi titta lite på tv och vila maten lite och få Hector att sova, sen är det sängdags även för oss..Hoppas vekligen på sovmorgon!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker