23 december, 2008

Dan före dopparedan!

Nu är det snart julafton, bara en natt kvar...Åh vad jag längtar..=) Det tråkiga är att vi inte har fått någon som hellst julstämning ännu, ovh det är bara en dag kvar..Vad ska man göra?
Det ska bli så spännande och roligt att få fira jul med min underbara son för första gången, det är helt otroligt, jag kan fortfarnande sitta och titta på Hector och knappt fatta att han har funnits inom mig och att han nu är MIN son, världens bästa son dessutom! Jag har en egen liten familj nu och det är jag så stolt och lycklig över...MIN FAMILJ.....Jag, Eric och våran underbara son HEctor...=) DEt är så att jag börjar gråta bara av att skriva detta, jag Älskar er mina underbara killar!

Natten till idag var sådär...Fast vad ska man räkna med när Hector somnar strax efter 7 på kvällen för första gången på nästan 3 veckor... Hector vaknade vid 4 inatt, alltså då ville inte vi rktigt gå upp och leka med honom..hehe så vi gav inte upp, vi försökte med att natta om honom, gav honom mat och vaggade lite mm i ca 1 timme, sen somnade han om och han sov ända till halv 9.... det var skönt faktiskt! SÅ bortsett från den timmen som vi var vakna så var natten perfekt!

Nu somnade Hector precis, han har på sig sina nya fina kläder...han blev så coool i dom, hehe. Jag ska göra mig i ordning nu, alla andra är klara..*oops* kanske dags att lägga i en växel till, hehe... vi ska ut till åsby för att sen gå ut och hugga gran, och tvätta bil...m.m och förhoppningsvis blir det någon god mat och senare ikväll så kanske det blir nygrilljerad Julskinka, åhhh vad gott, det smälter i munnen på mig nu....=)

Nej dags att ge sig av, Eric står och trampar här brevid mig....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker