12 december, 2008

En ny härlig dag....NOT!

God morgon kanske man säger, hehe... Jag sov ända till kvart över 11 idag..=). Det behövdes kan jag tala om...
Eric var jättesnäll och gick upp med honom och Hector har bökat hela morgonen med han..hehe. Hector vaknade vid 5 idag med, och det tyckte inte alls Eric var kul, men vad ska han göra? Det är bara att gå upp och se glad ut..!
Eric ligger och sover nu, han var tydligen supertrött efter att gått upp så tidigt..=) Då kanske han förstår hur det känns för mig att vara uppe tidigt och sen kan jag inte ens lägga mig och vila på dan som han gör nu. Så jag hoppas han förstår min trötthet bättre nu!
Jag förstår inte varför Hector har fått för sig att vakna vid 5 varje morgon?

Jag mår iallfall lite bättre idag, jag är seg och har ont i kroppen o knoppen fortfarande men det känns inte så som igår..så jag hoppas att det inte blir något. Jag vill vara frisk...

Hectors tand har kommit upp lite till och det har spruckit lite men inte hela, så jag tror att resten spricker upp under dagen..hihi...min sötis får en liten tand..=)

Jaha, vädret ute är skitdåligt, plusgrader och det snöar massor så det blir slaskigt och blaskigt..=( Man blir ju dyngsur om man ger sig ut i detta....men fint är det iallafall, hoppas det blir minusgrader på detta eller iallfall 0 så att snön ligger kvar, jag vill ha det lite vitt och fint nu..! Är så trött på allt det gråa..

Idag så ska Michelle komma hit, jag måste bara samla ork till att åka och hämta henne, sen hoppas jag att jag mår bättre för barnens skull sen, men Eric är ju hemma så det ska inte bli några problem.
Jag trode att Michelle skulle ha Luciafirande på dagis idag, men dom firade inte det i år så att föräldrar och syskon m.m kunde komma och titta...Och anledning till det är för att Lucia är på en lördag i år..!
Hur jäkla galet är inte det.? Jag tycker det är sååå taskigt mot alla barnen som har sett fram emot detta, Michelle var ledsen för att hon ville ju fira Lucia på vanligt vis och det är ju inte så konstigt...barnen gillar ju denna tradition!
Nä istället skulle dom gå och titta på ett annat Luciatåg!!
Hade HEctors kommande dagis gjort så, då hade jag blivit skitsur, det är en tradition som man ska hålla på tycker jag!! Man kan inte hålla på och hoppa fram och tillbaka och göra olika saker varje år..barnen blir ju förvirrade och ledsna!

Hector ligger just nu på golvet och leker, han är ju så go min lilla plutt. Han har blivit super duktig på att nästan krypa nu....eller ja han kryper ju något steg och sen kör han kasta sig framåt tekniken..hihi. Men alla sätt är ju bra bara man tar sig framåt..=) Och Hector tar sig dit han vill nu, även om det inte går allt för fort..hehe!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker