30 december, 2008

Jag vill soooova!

Vilken hemsk natt det har varit...=( Hector har vaknat typ heela tiden och vakanat 3 ggr för att äta...ehh hungrig? Så jag har inte fått så mycket sömn inatt, är helt sluut nu!
Eric kommer ju hem vid 6 tiden men la sig i soffan för att sova, och vad jag tror är anledningen till Hectors bökande är för att Eric inte är hemma...så vid 7 tiden gick jag upp och sa till honom att komma in och lägga sig så att vi alla kan få sova men då har Hector redan piggnat på sig gör mycket så det var försent, men Eric var snäll och tog honom så att jag kunde få sova en ytterst liten stund i alla fall...! Tack Älskling....
Sen vid 8 var det ändå dags att ta sig upp så som sagt det blev en kortis, jag ringde Vårdcentralen och denna gång kom jag fram, dom skulle ringa upp mig vid 9.40....sen hoppas jag på en läkartid idag...Hector hade 38.0 nyss..=(

Nu börjar han bli lite smått seg här i mitt knä...=) Jag hoppas att han somnar så att jag kan få sova en timme också...snälla Hector, mamma vill sova!

Här är Hectors fot och hand som vi gjorde med babyart (ska finputsas)

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker