16 december, 2008

*JUL TÄVLING*

Jag köpte ju en jättfin outfit pyjamas till min lilla Hector för någon vecka sen men det visade sig att den inte passade riktigt, så nu tänkte jag att istället för att den ska ligga här hemma utan att användas så lottar jag nu ut den till en vinnare som har användning av den.
Så för er som har en liten hemma eller som vill ge en gåva till någon vän, var men och tävla om denna underbart sööta lilla outfit! Alla får helt enkelt vara med vare sig man har barn eller ej...(endast provad 1 gång) Bilder från provtillfället finns HÄR

Skön pyjamas i 100% bomull med tillhörande mössa från Hatley Nature
"Trailing a Little Behind" Coverall and Knot Cap
Our classic coverall is snug-fitting and features shoulder and inseam snap closures, little logo embroidered on the back of the neck, and adorable appliqué on the front. Comes with matching embroidered cap.

Till ett värde av $26.00
Strl: 6-12 månader...(62-68)

Det du behöver göra för att delta i tävlingen är att:

1: Tipsa: Skriv en rad om tävligen och använd bilden i din egen blogg och länka till min sida.
2: Kommentera: Skriv en kommentar om att du är med och tävlar....
3: Fröklaring: Motivera om varför just du ska vinna!

Tävlingen avslutas den 23 december.
(25 deltagare är ett minimum för att en vinnare ska utses)
LYCKA TILL!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

är riktigt sugen på den lilla dressen, men tyvärr så är inte rimning min starka sida, heeh men jag ska föröka komma på nått..

BabyOnBoard sa...

Jag är med och tävlar, såklart=)

Jag vill vinna den till Milton för att.....jag vill de. hihi*

Lilypie 1st Birthday Ticker