28 december, 2008

sovmorgon

Jag är precis uppstigen ifrån sängen, det var skönt att få lite sovmorgon.. Eric tog och gick upp med Hector idag när han vaknade vid halv 9..men jag såg senare varför, han ville ju spela tv-spel, hehe!!

Nu ligger Hector och sover.. Eric spelar och jag hamnade här. Jag har kollat upp öppettiderna på babyproffsen för jag måste verkligen dit för att byta bilbarnstol, våga åka med denna om den går sönder ännu mera. Dom öppnade 12 så vi åker när Hector har vaknat och ätit lunch och sådär...

Natten har varit bra, Hector vaknade första och ända gången vid halv 6 imorse för lite välling och se somnade han om, det är så man vill ha varje natt, hehe!

Jaha dagen blir väll lugn förutom trippen till Eskilstuna som känns så jäkla onödig, fan att grejer ska gå sönder heeela tiden! Eric ska ju jobba natt idag så japp det blir nog bara en lugn eftermiddag här hemma, jag har tagit fram kassler från frysen också så det blir det till middag...=) Det är ju så gott, hihi!

Nu ska jag surfa runt lite och sen ska jag göra mig i ordning...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker