31 december, 2008

sitter med färg i håret

Nu har jag precis satt i färgen i håret!Det blev denna färg och jag hoppas att resultatet blir bra, annars går jag under jorden i några månader, hehe...men det är bara att vänta o se...spännande..=). Det skulle ha suttit fint med en klippning också men det får bli en annan gång...
Nu ska jag bara vänta på att få tvätta ut detta, sen börjar det bli ganska brottom om vi ska hinna iväg till Mariefred innan 12 slaget inatt, hehe... Eric skulle även träna innan så hmm, hjälp... så det får han ta och göra så fort jag har sköljt ur färgen. Sen ska vi ut och lämna Mowgli på åsby också, för han har det bättre där ute när dom ska smälla så mycket här i stan...stackarn han tycker ju inte alls om det. Nej nu måste jag plocka fram allt som ska med till Hector så att han är färdig i alla fall..=)

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker