23 december, 2008

Sent kvällsbad för Hector

Nu har jag och Eric plockat fram alla kläderna vi ska ha på oss i morgon, men det var inte kul alls..Eric provade ett par byxor + pike o skjorta sen var han klar...själv fick jag stå framför spegeln i säkert en timme för att prova, prova, prova kläder...och det är inte kul att prova kläder när man är fet o ful... man vill ju vara smal och fin..=(
Nu har jag iallfall kommit fram till vad jag ska ha på mig, även om jag kommer att se ut som en grilljerad skinka, hoppas dom inte tar fel i morgon..hehe.
Fast jag skulle vilja springa in på lindex i morgon för att handla ett par tjocka svarta eller mörkgråa strumpbyxor..men det är inte panik, även om det skulle bli mycket finare med dom...
Hectors kläder och grejer är också fixade, väskan är nästan färdigpackad och Julklapparna står uppraddade i hallen....ja vi är nästan klara, det är så skönt, för det kommer bli nog med stress i morgon bitti då vi ska åka hemmifrån senast halv 10....

Vi har försökt att få Hector att sova hela kvällen ända sen klockan 19 men han vägrar, så nu sitter han i ett bad eftersom att han ändå var vaken så då sparar vi ju en halv timme i morgon bitti...=) Och sen hoppas jag att han blir trött av ett litet sent kvällsbad...

Hectors feber har fortfarande inte gett med sig..=( DEt har varit lite lugnare under 2 dagar här, bara haft under förmiddagen o kvällen...förrut har han haft hela dagen.. men idag var den uppe i 38.3..jag börjar bli lite orolig nu..!
SÅ fort julhelgen är över och om han fortfarande har feber så blir det besök hos läkaren igen..Hon sa ju att vi skulle komma tillbaka om febern pågår i längre än 2 veckor...och det har det gjort nu idag. Jag bara fattar inte vad det kan vara..
Det kan ju vara tänderna kanske, för jag tror att det kommer ut en till brevid den som han fick förrut, men det är så svårt att se, för sen han fick sin lilla tand så lipar han så fort man försöker titta i munnen...min lilla busunge!

Nu ska jag gå och göra Eric och Hector sällskap i badrummet...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker