28 december, 2008

klar med stekandet!

Jag sitter just nu och tittar på Bones...Hector ligger och sover sen 20 minuter tillbaka och Eric åkte till jobbet vid 8.

Jag har stått i köket och stekt upp all köttfärs som jag hade, det tog ca 2 timmar...åh shit vad långtråkigt, hehe... nej då. jag fick massor av annat gjort då, jag sprang mellan sysslor och rullning av köttbullar..=) Eller ja dom blev inte runda, det blev platta köttbullar, mer som panbiff..för jag orkade inte gjöra dom så fina så dom plattades bara till och slängdes ner i pannan...! Hector satt så snällt och tittade på medanst mamma sprang omkring och Eric var snäll och städade badrummet, han är då världens bästa..=) Jag hoppas han verkligen förstår det...

Så nu står panbiffarna på bänken u köket för avsvalning så jag kan frysa in dom sen och så har jag även en tvätt att hänga upp...

Jävla grannar, jag håller på att bli tokig... det är någon av dom 3 som bor i samma länga här som oss som håller på och bankar med något..jag och Eric har funderat i flera dagar vad det kan vara dom håller på med, men dom gör det dag ut och dag in så, hmm sjukt!
Det bankade precis och jag vill ju inte att Hector ska vakna så nu blev jag så arg att jag dunkade in i väggen för att se om dom fattar att dom ska sluta, då fick jag en DUNK tillbaks, hehe!
Jag hoppas att dom förstog i alla fall och att dom inte håller på med vad dom än nu håller på med på kvällarna och nätterna.. !

Nu ska jag se färdigt på tv...

Älskar mina killar så mycket

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker