09 december, 2008

God natt

Hector somnade för ca 1 timme sen..han vaknade nämligen vid 22 och ville inte somna om..men nu äntligen sover han, så har jag passat på att njuta av egentid i en timme här nu så det börjar bli dags att sova...

Hector sover ju fortfarnade så det är bäst att passa på innan han vaknar..man vet ju aldrig hur mycket sömn det blir inatt.!?

I morgon måste jag ner och sola på eftermiddagen, skulle ha gjort det idag men tiden fanns inte och eftersom att Hector var dålig så ville jag vara hemma med honom..

Jag har fixat med bloggen nu under kvällen och Eric har hjälpt mig genom msn.,..hehe, det är mycket roligare och enklare när man kan diskutera resultatet om det är bra eller dåligt och så, ja precis, ni förstår vad jag menar..jag är så trött så det känns bara som att jag sitter här och svamlar...

Dags för sängen NU...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker