20 december, 2008

Åh vad det är gott med lax...

Nu är vi precis hemkomna ifrån ett besök på Åsby..! Hector ligger och sover i sin vagn och Eric gick in i Hectors rum för att träna...å jag hamnade här..=)
Jag satte mig för att skriva av mig lite och läsa lite bloggar, sen ska jag börja mixtra med mitt photoshop program...*jihuu*

Ja dagen har varit relativt lugn, inga planerade planer utan vi har tagit dagen som den kommer och det var läänge sen vi gjorde det, hehe.
Efter Lunchen och det så åkte vi ner och handlade lite mat till Hector och oss på konsum, sen stötte vi på Linnea, Stefan och lilla Nova och stog och pratade en liten stund...sen gick vi upp till godismonstret för att handla Godis och där mötte vi Erics mamma då vi bestämde att vi skulle komma ut och äta middag lite senare och at vi skulle plocka upp Theresia (Erics syster) vid tåget innan vi kommer ut..

Japp vi åkte hem och slappade lite och gjorde oss i ordning...vid 16 tiden plockade vi upp Theresia och så åkte vi ut till åsby...
DEt bjöds på Lax och potatis och någon god sås till, Mmm gud vad jag älskar lax..haha. Vi fick även lite glass till efterrätt....=) Sen blev det en massa prat...
Hector hade jättekul åt Dana (deras hund)...hon är en prathund och som tidigare idag med Mowgli så satt han och asgarvade åt henne när hon lät...hehe Hector tycker det verkligen är superkul men Dana vet inte riktigt hur hon ska betes sig men hon ycker det är jättekul, fast hon är väldigt känslig och skriker så fort Hector rörde henne, thihi...
Jag filmade det så jag kanske lägger ut en film lite senare om jag får tid och har ork..=)

Nu blir det photoshopande för min del, haha

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker