12 december, 2008

Michelle, världens knäppaste!

Nu har jag precis kommit hem ifrån en 20 minuters solning, så skönt att känna sig lite bränd..=) När jag kom hem så hade Eric nattat Hector och Michelle o han satt och tittade på barnprogram..så det var lungt och skönt.!

Haha när jag skulle åka ner så frågade Michelle vart jag skulle....
- Ja ska ner på stan och sola, men kommer strax.
Hon vred huvudet mot fönstret och såg väldigt fundersam ut, sen tittade hon på mig igen och sa: - Men Malin, du vet väll att det är kallt ute.....
Hahaha jag höll på att vika mig av skratt!!

Samma sak i när vi åkte bilen hem i från Mariefred så undrade Michelle vart Paris ligger...
- Det ligger i ett annat land långt borta...i Frankrike..
- aha lika långt bort som Tyskland??
- Nja nästan, lite längra bort än så...
- Hmm då måste man flyga ju...
- Ja.
- Malin, jag vill flyga med dig någon gång..
- Ja det kan vi göra, men nu har jag inga pengar!
- Men gå till banken och hämta då....

Haha så enkelt att vara barn, inga bekymmer och pengar det är ju bara att hämta på banken....Om det ändå vore så bra..heheMichelle 2 ½ år...så sööt!
Idag har det inte hänt så mycket alls, det har varit så dåligt väder och vi har typ säckat ihop alla hela dagen. men jag har slagit in lite julklappar och småplockat lite här hemma runt 2 tiden för då fick jag lite energi av en duxch. Sen vid halv 4 åkte jag och Hector till Mariefred för att hämta Shelly, vilket rusk det var alltså, man såg ju knappt vägen...men men på vägen hem så stannade vi till på willys för att handla lite gott till kvällen och det son fattades till middagen.
Det blev Tacos idag..=) Det var supergott och vi hade en mysig middag hela familjen med tända ljus och mys,...!

Sen hamnade alla i soffan och jag åkte ner för att sola...
Det är vad som har hänt idag...

HAha Michelle är så jäkla knäpp!
Hon och Eric såg på ett barnprogram nyss som handlade om häxor och grejor. Så nu springer hon omkring och säger "Den magiska formeln" och Eric försöker förklara för henne att hon ska säga den magiska formeln och inte orden den magiska formeln....haha men hon förstår inte och fortsätter säga "den magiska formeln" och Eric blir skit irriterad för att hon inte förstår....
Hehe det är så kul att lyssna på dom...=)

Nyss så såg Michelle en bild som låg på bordet, åhh en bebis säger hon..Och Malin den ser lika dan ut som Hector...!
- Hahaha ja men Michelle det är ju Hector på bilden...hihi!
Mowgli har hoppat upp i Michelles knä för att mysa lite....!
Det är så kul med barn och jag längtar tills HEctor blir större och kommer med alla dessa roliga kommentarer....=)

Hector vaknade för en stund sen och ville vara vaken...så nu ska jag umgås med alla och snart börjar idolfinalen. Den får ni inte missa...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker