18 december, 2008

Kallt eller varmt?!?!?!

Nu har Hector och jag suttit och myst i mörkret framför händige manny på tv..thihi..! Nu ligger han och leker nere på golvet...=)

Hector hade ingen feber när ajg tog tempen, konstigt nog var den nere på 36.4...?
Så låg har den aldrig varit förru! Är det någon som vet hur det är åt det hållet..alltså när det börjar bli farligt med låga temperaturer!
Det konstiga var att han borde enligt mig och som alltid annars varit jättevarm, han hade mycket kläder på sig och halsduk och allt när han låg och sov., eftersom vi hade varit ute och jag ville inte böka av allting när han sov så gott.. om han inte hade haft det kanske han hade haft ännu lägre? Jag förstår mig inte på detta längre....upp o ner...upp o ner.. alla dessa toppar och dalar, jag blir knäpp snart! Kan den inte bara stabilisera sig och vara normal..!

Jag böjar bli tokig på denna eviga feber, jag drömmer feber, jag pratar feber, jag tänker feber och jag har feber...ehh glöm det sista..Men det börjar bli riktigt febrigt nu alltså....

Orolig........

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill bara tala om att du är en rättfärdig kvinna med barn. Du säger vad du och det gillar jag (Men vem sa tala om för FRIDA att hon måste bli vuxen( vem kan hon stå öga mot öga).???????????
Gillar dig bara o flera med mig.
Kramar 100000000000000000000000000000000

Lilypie 1st Birthday Ticker