25 december, 2008

Fullt upp..

Nu har jag fått lite tid att tillbringa för mig själv framför datorn, och släppa lös lite tankar...hehe! Eric är ute och går med hunden och Hector ligger på golvet och leker med en av sina nya leksaker som han fick i julklapp.. han blev faktiskt jätteglad...=) Så då passar jag på att sitta här en stund medanst man kan... För sen är schemat fullspäckat åter igen...man får inte så mycket tid över till annat, Hector har inte ens hunnit kolla in sina julklappar, så upptaget har det varit..thihi! Men vi har haft en underbar julafton, och Hector uppskattade faktiskt jättemycet att få öppna paketen och sen hitta vad som fanns där i...Jag trodde inte att han skulle förstå så mycket, men det gjorde han och det var så otroligt kul att se honom hur han reagerade på vissa julklappar..hehe men det roligaste var nog att sitta och banka på dom..=)

Jag skriver mer om Julafton och alla fina presenter när jag får tid...just nu känner jag mig bara stressad och måste göra mig klar nu.. Vi ska förbi och träffa Stoffer, Veronica och Liam nu förhoppningsvis, jag har inte pratat med dom om vilken tid ännu men hoppas att det blir ganska snart för sen ska vi ut till åsby igen och vid 17 tiden så är vi bjudna hem till Sonja på julmiddag... åhh jag blir hungrig bara jag tänker på det...

Måste bara säga att jag tror jag alldrig har ätit så mycket som jag gjorde ifrån julbordet igår...det var hemskt vad mätt jag blev..haha!

Natten har väll varit okej, det blev ganska sent igår, Hector somnade inte förrens efter 12 för natten och sen vakande han vid 4 och gallskrek, jag tror att det var alla intryck igår som skulle bearbetas så det blev svårare för honom att sova, och sen vet jag en till anledning...han håller på att få sin andra tand..=) hehe
Den högra framtanden nertill från mig sett, alltså hans vänstra...hehe. så nu kommer han vilken dag som hellst att ha två tänder där nere, åhh han är ju såå söt i sitt lilla gryn och nu kommer han att ha två..! Man både ser den och känner den, men den har inte spruckit ännu, men det sker väll när som hellst..thihi..
Sen vaknade han någon gång halv 8 tror jag men då tog Eric honom och nattade om honom så han sov till strax efter halv 9..=)

Sen heela morgonen så har vi bara tagit det lungt och kramats och myst i soffan framför tv:en, att mysa med sin underbara familj är det bästa som finns, jag är så lycklig och stolt över mina underbara killar!

En liten tanke som jag hade angående Hectors feber, eftersom han fortfarande har feber och har haft det i 2½ vecka nu så kanske det är så att han först hade feber pga tandsprickning, sen pga förkylning och sen nu pga tandsprickning igen...hmm måste fråga läkaren när jag ringer i morgon...men det låter ju sannolikt och inte fullt så allvarligt..! Så jag hoppas att det beror på detta..

Sen måste jag bara säga att jag har nog fått den bästa julklappen någonsin, thihi...jag blev så glad att jag började att gråta när jag skulle tacka senare, men jag berättar mer om det senare, för nu har jag verkligen INTE tid med detta, hehe Förhoppningsvis så blir det uppdatering om gårdagen i kväll....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker