12 december, 2008

Lite roliga bilder på mig o Eric ifrån Bulgarien!

hihi satt ju och letade bilder på mig igår när jag hade mörkt hår, så då hittade jag ju massa andra roliga bilder också..=)

Här kommer ett gäng ifrån våran Bulgarien resa 2006..

-------Stadsvandring-----------------se på mig------
----------------TITTUT...hehe---------------------Tjolahopp---------
..
------------------------VI är såååå fina...thihi--------------------------
..
----------Myspys-------------Hur fula kan man vara?---
..
-----------------Super snygga jag...HAHA----------------
..
-----------------------Pusselipuss------------------------
..
------------Ehh, inte fullt så lika mysigt va..?-------------
..
------Vadåå?? vi har inte druckit något, vi lovar!---------
..
-------------------Min underbara älskling----------------
..
lite posering i den bulgariska natten, thihi..
..
---I väntan på hemfärd---Världens bästa flygplats, NOT!


HAHAHA...vad kul...=)

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker