19 december, 2008

Efterlysning!

Anonym skrev:
Vill bara tala om att du är en rättfärdig kvinna med barn. Du säger vad du och det gillar jag (Men vem sa tala om för FRIDA att hon måste bli vuxen( vem kan hon stå öga mot öga).???????????Gillar dig bara o flera med mig.Kramar 100000000000000000000000000000000

Jags kulle så gärna vilja vet vem denna person är som gillar mig och ger mig så många kramar...hehe! Känner jag dig?
Skriv gärna en kommentar om vem du är, snälla...och jag lovar att inte publicera kommentaren om du inte vill.....!
Jag ger dig iallafall en stor kram tillbax..=)

Tjohej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Många oskolade människor som huserar runt på bloggar nu tycker jag. Tycker endel kan ta ett par år extra i skolan för att bättra på det svenska språket.
Men iof kanske man inte kan förvänta sig mer av människor som slänger ur sig saker utan att tänka?

Anonym sa...

Har svarat. Vackert barn och hund ni har.
Anonym

Lilypie 1st Birthday Ticker