16 december, 2008

Antar utmaningen..=)

Jag antar Ellies utmaning...thihi!

Tio första
Första bästa kompis: hmm, Sara en barndomsvän...R.I.P
Första bil: En vinröd volvo V40
Första kärlek: Eric såklart!
Första husdjur: Den första egna hund var Mowgli...=)
Första semester: Första utlandssemestern var till Grekland - Kreta...tror jag...
Första jobb: kallskänka på smörkulan
Första köpta skiva: ojoj, jag tror att det kan ha varit någon BSB skiva för länge, länge sen..hehe
Första riktiga kärlek: Min älskade Eric såklart
Första piercing: i läppen, och såklart dom gamla hederliga hålen i öronen.
Första konsert: Back Street Boys i globen...hahaha

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: hmm vin, öl mm hos Mikaela
Senaste bilfärd: oj det har jag glömt bort...nu har jag kollat upp, det är bra med en blogg om man inte minns saker..hihi, det var i söndags när vi var till Mariefred...
Senaste filmen du såg: shit vad svårt, jag minns aldrig vad filmer heter!
Senast ringda telefonsamtal: Till min mamma
Senaste bubbelbadet: ojojoj, typ 100 år sedan!
Senaste spelade CD: Älskade barnvisor
Senaste kyss: Va? Vad är det?
Senaste gången du grät: För 1 timme sen
Senaste måltiden: riktiga - igår, panerad flundra med potatis och dillsås...Idag har jag bara ätit några smörgåsar..=(

Åtta har du någonsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Hehe, det vill ni gärna veta va?
Blivit arresterad: Nja, körde på moppe när jag var 13 år, skjutsade och hade ingen hjälm...vi körde ifrån polisen men det är inte så lätt när man bor i en liten stad..då han visste vem jag var...haha! Så han fick tag på mig senare genom mamma iallafall...thihi! Men inget hände....han typ bara skrattade! Om man nu ska kalla det arresterad...HEHE
Blivit kär vid första ögonkastet: Japp, jag blev kär i Eric vid första ögonkastet, och tänkte direkt att honom SKA jag ha...hehe!
Fastnat med blicken i någons urringning: Eh, kan man undvika det eller?
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Många gånger!
Busringt till någon: Haha, ja typ jämt när jag var yngre....

Sju saker du har på dig:
1. Eric´s stora mysiga fleecetröja
2. Gråa puma mukisbyxor
3. Hipsters med gröna grodor på, haha
4. Svart Bh
5. Ett grått linne
6. Ett svart linne (kör med dubbelt!)
7. Eric´s varma fårskinnstofflor...

Sex saker du har gjort idag:
1. Suttit vid datorn
2. Badat med Hector
3. Städat lite
4. Hängt tvätt
5. Lekt med Hector
6. Ätit smörgåsar m Oboy till...

5 favoritsaker utan rangordning
1. Bärbara datorn
2. Mobilen
3. Mitt hem
4. Våran bil
5. Min kamera

4 personer du kan berätta allt för:
Endast mina Älskade killar Eric och Hector, tråkigt nog!

3 val:
Blått eller rött: oj, den var svår, rött kanske
Sommar eller vinter? SOMMAR (utan äckliga mygg och småkryp, samt inte allt för varmt!)
Choklad eller chips: Choklad såklart..=)

2 saker att göra innan du dör:
För det första ska jag se min underbara son växa upp (+ hans kommande syskon).... Sen ska jag leva ett underbart liv med min familj...jag har inte tid att dö...ALDRIG!

En sak du ångrar:
Att jag fyllde i detta...hehe, skoja bara!
Jag säger som Ellie, Mitt liv har gjort mig till den jag är idag.... och jag är glad över det!

Glöm ej tävlingen, var med >>HÄR<<

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker