09 december, 2008

En riktigt bra natt....

Nu har jag och Hector precis kommit upp från ett mysigt bad..så nu är vi rena igen..=)

Hector har sovit jättebra inatt...han vaknade inte förrens vid halv 8 i morse och då gav jag honom lite välling i hopp om att han skulle somna om en liten stund. Han somnade ju fakitstkt inte förrens vid 12 igår så...men det ville han inte så vid kvart över 8 gick vi upp och satte oss för att titta på VAKNA..

Nu sitter han och pillar bort klistermärkena på min dator...han fick bort en nyss där det står HD vision på, hmm till vilken nytta ska den sitta där, ? Ne han får pilla där om han vill, bara han låter bli tangentbordet så...hehe

Åhh vad jag blev hungrig...frukost dags nu va. Men för Hector är det nästan tajm för lunch...om ca 40 minuter ska han få mat, så jag kanske ska passa på att äta innan då!
På tal om mat, igår fick Hector smaka lussebulle..hihi, han tyckte det var hur gott som hellst. Det är ju så med smakrika saker att antingen så tycker dom illa om det eller så vill dom bara ha mer, och Hector ville ha MER! haha...så roligt...=) Men han fick inte så mycket för han kan ju reagera och få ont i magen..men icke då, han regerade ingenting...så bra!

Just nu är det händige Manny på tv, helt galet att vi inte har sett alla program ännu, så ofta som playhouse disnney står på här hemma...hehe!
DEt är faktiskt inte bara Hector som tycker om det utan jag och Eric är väll dom som fastnar mest, hehe..och Hector älskar när dom sjunger och har sig...

Nej nu ska jag äta frukost...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker