26 december, 2008

Idag blir det shopping..=)

Godmorgon, nu sitter jag och Hector här vid datorn, han tittar på Tv och håller på att somna...Jag hoppas att han gör det snart så jag kan packa det sista och göra mig färdig, för sen ska vi åka till Eskilstuna och shoppa. Hector ska få en ny bilbarnstol och Eric ska få ett Xbox 360 och jag ska få kläder, hehe...bra fördelning va?
Men det slutar väll med att kläderna blir till HEctor också, för jag hittar nästan aldrig något till mig..

Natten har varit bra. Hector somnade efter 21 någon gång i går och sen sov han till 4 i morse då han fick lite välling och sen somnadehan om och vi gick upp vid 8 tiden... min stora duktiga lilla kille...hehe
Hector fick sin andra tand igår...=) Jag kände ju den för någon dag sen, men igår sprack den upp.. så nu har han två små gryn där nere...thihi, min sötis!

Igår tog vi det bara lungt på förmiddagen och sen vid två tiden var vi hemma hos Stoffer, Veronica och Liam för att hälsa på broder och för att lämna paket till söta Liam....Han blev jätteglad för julklappen..Faster hon kan!! Hehe...
Han fick ett spindelmannen "tält" med uppblåsbart golv, så att det är mjukt attsitta därinne...men det var lite större än vad jag hade räknat med...! Liam skulle ju sova där inne men det blev npg inte så, det är ju lite smått läskigt att sova inne i spindelmannens tält, thihi! Men det är ju kul att leka därinne...=)

Efter besöket så åkte vi ut till Åsby, vi kom ut vid 16 och vi alla skulle ju vara hos Sonja vid 17 så vi tog oss lite mat innan vi åkte ut för vi var så hungriga...hehe MAAAT..!
Sen åkte vi ut till Sonja där det bjöds på lite julmat....Vi åkte hem tidigare än alla andra för Hector var trött och Eric trode han hade feber...så vi åkte runt halv 8..

Nu somnade Hector.....

Javisst hade Eric feber, han tog tempen när vi kom hem och den låg på 38.4...åhh inte nästa....det var min första tanke, men sen så bäddade vi ner oss i soffan och bara mös.. det var riktigt skönt och mysigt...för det är ju så jäkla kallt ute nu, brr..! Sen somnade jag på soffan så det blev ju ingen uppdatering igår kväll....hehe

Nej nu ska jag göra mig iordning, man måste ju passa på medanst trollet sover och det stora trollet är ute med hunden...thihi..
Eric hade ingen feber nu på morgonen men han ser lite mör ut...Fast Hector hade 38.0...som vanligt..

Just det, Hector har börjat göra en massa roliga miner och grejer nu när han har fått tänderna, han leker med läpparna och tungan imot dom, det ser skitkul ut, hehe! Sen har han även börjat "prata" bättre, alltså det låter som om han har en diskusion med flera olika utal och man hör hur han verkligen rullar med tungan för att skapa nya ljud, nu är det riktigt joller som kommer, min stora lilla älskling..=)

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker