17 december, 2008

Trötter!

Min älskade son sover fortfarnade!?!?!
Han vaknade för 20 minuter sen i gallskrik, då gav jag honom välling och sen somnade han om igen, utan napp o allt...hmm någon som är trött här? Nu har han sovit i ca 4½ timme, helt galet...

Jag vill ju att han ska vaknad så jag kan ta tempen. för nu börjar jag bli orolig att den är hög med tanke på att han har sovit som en stock så länge...Nä jag får nog väcka honom nu annars blir det väll ingen sömn för mig inatt. Ska han sova länge till så kommer han ju att vara vaken heeel långa natten, kan jag tänka mig...
Jag har iallfall hunnit vila i 40 minuter jag med, fick sån jäkla huvudvärk efter jag hade varit hemma en stund..=( så då la jag mig ner i soffan med Hector och somnade lite..thihi! Det lär ju behövas om jag inte ska få sova något sen..hehe

Nej nu är det temp dags....han kommer säkert skrika rakt ut av ilska för att jag väcker honom, men jag måste ju...jag känner mig så dum. Stackar som är så trött....

Älskar min lilla sjukling!

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker