08 december, 2008

Hector sover igen....

Nu sover min lilla älskling, jag la honom hos pappa en stund för jag var tvungen att pyssla med lite grejor och då när jag kommer tillbaka så hade han slocknat..!
Man märker att han är sjuk för han har aldrig sovit 2 gånger vid den här tiden... han brukar sova första gången runt 11-12 så ja han är lite hängig.

Men gud så söta mina killar är när dom ligger där och kramas med varandra i sängen, det ser sååå mysigt ut att man bara vill krypa ner och kramas med dom...men gör jag det så somnar jag och då kommer jag inte att kunna somna ikväll...

Jag sitter istället här i tystnaden med tända ljus och tänkte ta och fortsätta med designen av bloggen...=) Det kommer dock inte att synas på denna blogg då jag gör en design på en annan domän och funderar sen att flytta bloggen dit....men vi får se, det är ju alltid roligt att pyssla med designen vilket fall som hellst. Det får väll bli två bloggar om inte annat...hehe
Nej, jag ska bara ha en, men jag väljer ju det som är bäst såklart... men men..nog om det.

Nu ska jag börja iallafall...
Tjohej

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker