14 december, 2008

Hemma igen

Nu har vi precis klivit innanför dörren, hehe. Kom precis hem ifrån Mariefred, vi har varit hos mamma och ätit mat och fikat..
Michelle följde aldrig med för vanessa skulle åka till stockholm så Michelle var tvungen att åka hem tidigare eftersom att hon skulle med upp.

Hector somnade i bilen och sover ännu fast nu i vagnen, min lilla trötter. Eric gick precis in i rummet för att träna och jag hamnade här..! Vilket liv man har...haha
Nä men jag njuter verkligen av tystnaden, Michelle är ju aldrig tyst...det glappar konstant i det lilla gapet..haha!

Hector i sin älgdress som vi beställde men som var något tajt..vilket var supertråkigt för den är ju så himla underbart söööööt!
Jag hade tänkt att sortera och sätta in alla viktiga papper och gamla räkningar och sånt skit i pärmarna, jag har ju inte gjort det sen Hector föddes, alltså 6 månader.. så högen är ganska stor nu.=( Men det är sånt man får leva med när inte tiden räcker till..hehe, men idag ska det göras, jag ska nog sätta igång på direkten så att det verkligen blir gjort!
Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker