01 november, 2008

Lördag morgon....

Då var det en ny dag här uppe i Hofors, Vi är på väg ut för att gå en lång promenix och gå förbi affären och handla lite... Och det är ju inte direkt varmt ute.!!!

I morse när jag vaknade vid halv 9 så tittade jag ut genom fönstret och då slog det mig att fan nu är det vinter... iallafall här uppe!
Jag gick upp och duschade och gjorde i ordning mig och Hector sen så gick vi upp för att äta frukost, dom andra låg och sov fortfarande men Heli vaknade efter 20 minuter och satte igång och plocka fram frullen, jag och Hector gick in och väckte Diana....

Hector tycker om Diana jätte mycket, han älskar att titta på henne när hon leker...=)

klockan två så börjar barnkalaset....yippi 20 ungar har man ju alltid längtat efter..eller hur..hehe!

Nu ska jag klä på Hector ytterkläderna, han somnade precis så vi får hopas att han inte vaknar när jag gör det, fast han somnar nog om iallafall sen när han hamnar i vagnen.

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker