17 november, 2008

ut med skiten....

Nu har Hector precis somnat.. och min tv-kväll börjar snart..hehe
Först är det sjukhuset sen färjan, cityakuten och till sist Prison break..haha! Jag behöver inte oroa mig för att inte ha något att göra ikväll..=)

En ny säsong av Unga mödrar började idag också, vid 18.30.... det tycker jag är en ganska kul serie..! Många nötter finns det också..hehe

VI var ju och slängde massa skit på kvitten förut, så skönt att bli av med en massa skit som bara liger och skräpar, jag har säkert mer som jag inte behöver...men men...! Nu är det rensat en gång iallfall och förrådena är rensade och fixade..=) SKÖNT!

Efter skräpslängandet så åkte vi för att träffa Christoffer, så skönt att se att han mår bra..=) Och han fick träffa Hector också för första gången..., det var ju kul! Efter nyår tror jag det va så kommer vi att kunna träffas lite oftare, då han flyttar närmre..=)
Jag blir så glad av att se min bror må bra igen, detta behövdes verkligen! Och jag hoppas för all del att det forsätter att gå bra när han kommer hem igen!

Vi var bara där i en timme ungefär, för dom skulle äta mat och sen skulle han åka "hem" igen!

När vi kom hem så började jag med middan och Hector fick sin kvällsgröt...han åt upp allting..=) Han har börjat äta superbra igen! På tal om att äta bra, så har hunden fått mani på mat...han har alltid varit krånglig med maten...men nu äter han mer än gärnaoch vill bara ha mer o mer! Skumt...

Jaja det blev iallafall Ris med kyckling och sweet &sour sås till....jättegott blev det! Sen deckade vi alla ihop..hehe.
Hector och Eric somnade och jag satt och slappa i soffan..=)
Men jag väckte Hector vid 18 tiden annars så hade han aldrig somnat i skaplig tid för kvällen, Eric väckte jag något senare så att han ska hinna göra sig iordning inför jobbet utan att behöva stressa...

Nu ska jag titta på tv..!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker